FAQ'S
Het Barney’s Farm team heeft de mogelijkheid om zaden te leveren aan een groot aantal landen, maar we zijn niet in staat om commentaar te geven op de legale status van onze zaden binnenin uw land.
Doe zelf onderzoek naar jouw nationale en lokale wetten voor jouw aankoop, zodat je zeker weet dat jouw bestelling legaal is. Barney’s Farm is niet aansprakelijk voor de inname van bestellingen door uw nationale douane.
Hier bij Barney’s Farm adviseren wij onze klanten, met veel plezier, wat de beste manier is om hun producten op te bergen, om ervoor te zorgen dat de kwaliteit even goed is in de toekomst, dan wanneer je ze vandaag zou kopen.
Net als met elk ander zaad raden wij aan om uw aankopen op een droge en koele plek op te bergen.
Temperatuurverschillen en vochtigheid kunnen jouw zaden serieus beschadigen en we willen dat je de best mogelijke ervaring krijgt met jouw Barney’s Farm aankoop!
Het is niet verplicht om een account aan te maken wanneer je producten wilt kopen van Barney’s Farm.
Bij elke bestelling wordt er gevraagd om je contact informatie, die alleen wordt gebruikt om je direct te contacteren over jouw bestelling.
Zie ons privacy beleid voor meer informatie over hoe jouw informatie wordt gebruikt.
Een bestelling plaatsen bij Barney’s Farm is nog nooit zo makkelijk geweest! Vind de producten die je wilt bestellen en voeg deze toe aan jouw winkelmandje. Wanneer je tevreden bent met je eindbestelling kun je de “Check out” knop selecteren naar het overzicht van je winkelmandje.
Hier kun je jouw factureringsgegevens en verzendgegevens invullen. Deze informatie zal alleen door Barney’s Farm worden gebruikt om jouw bestelling te verwerken en zal nooit gebruikt worden door een derde partij.
Om discreet te blijven zullen alle betalingen aan Barney’s Farm de naam Barneys Souvenirs op je bankafschriften vermelden.
Zodra de betaling is verwerkt zal je een email krijgen met jouw bestelling informatie, waaronder je bestelnummer die je nodig zal hebben wanneer er nog verdere correspondentie nodig is.
Zie ons privacy beleid voor meer informatie over hoe jouw informatie wordt gebruikt.
Er is geen minimum bedrag om een bestelling te doen bij de Barney’s Farm webshop.
Bij Barney’s Farm zorgen we ervoor dat al onze klanten op de hoogte blijven van hun bestellingen. Je ontvangt een email op elk punt van het verzendproces en zodra je bestelling is verzonden zal je een email ontvangen waarbij je jouw bestelling kunt volgen.
Bewaar al je email correspondentie met Barney’s Farm en vergeet niet om je Junk en Spam folders te check om ervoor te zorgen dat je alle e-mails ontvangt. Misschien heb je deze e-mails nodig om de klantenservice te contacteren wanneer er eventuele problemen ontstaan.
Door het grote aantal verkopen dat door ons wordt verwerkt is het onwaarschijnlijk dat wij bestellingen kunnen wijzigen wanneer de betaling is verstuurd. Bestelling worden verwerkt en verzonden op de snelst mogelijke manier om ervoor te zorgen dat verzendtijden zo laag mogelijk worden gehouden.
- Geen bedrag zal worden opgenomen van uw bankpas totdat de goederen zijn verzonden.
- 14 dagen om te annuleren en bestellingen die in winkels zijn gekocht retour te sturen (online, via telefoon of via de post): In de EU heeft u het recht om deze aankopen te retourneren binnen 14 dagen voor een volledige vergoeding.
- U kunt dit doen voor elke reden – zelfs als je simpelweg van gedachten bent verandert.
- Kosteloos, 2-jaar garantie (juridische garantie):
- Onder de regels van de EU heeft u altijd het recht op een minimale kosteloze garantie van 2 jaar. Deze 2-jaar garantie is uw minimale recht. Nationale regels in uw land geven u misschien extra bescherming: Echter, enige deviatie van de EU regels is altijd in het belang van de consument.
Voor meer info zie: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guaranteesreturns/index_en.htm
- Voordat de klant een bestelling plaatst en door gaat naar de check out moet diegene akkoord gaan met de T&C en krijgt diegene een directe link van de T&C.
- Contacteer zo spoedig mogelijk ons support team om enige complicaties te vermijden.
Hoewel we de mogelijkheid van wijzingen niet kunnen garanderen, zullen wij wel ons best doen om uw behoeftes te vervullen.
Momenteel heeft Barney’s Farm geen automatische methode waarbij je producten opnieuw kunt bestellen. Als je jouw vorige bestelling wilt herhalen dan moet je dezelfde producten weer in je winkelmandje plaatsen om tot dezelfde bestelling te komen. Wij moeten een nieuwe bestelling verwerken, dus zorg ervoor dat je jouw factureringsinformatie bij de hand hebt.
Dit hebben wij gedaan om ervoor te zorgen dat elke bestelling zo veilig en discreet mogelijk wordt afgehandeld. Als je op zoek bent om een bulkaankoop te maken, neem dan een kijkje bij onze Trade Accounts FAQ waar we alle informatie verstrekken voor bulk of handel aankopen.
Contacteer ons support team onmiddellijk wanneer je bestelling moet worden geannuleerd.
- Geen bedrag zal worden opgenomen van uw bankpas totdat de goederen zijn verzonden.
- 14 dagen om te annuleren en bestellingen die in winkels zijn gekocht retour te sturen (online, via telefoon of via de post)
In de EU heeft u het recht om uw aankoop te retourneren binnen 14 dagen voor een volle vergoeding van uw aankoop. Verzendkosten, wanneer aanwezig, zullen niet worden vergoed. Dit kan voor elke reden gedaan worden – zelfs als je simpelweg van gedachten bent veranderd.
- Kosteloos, 2-jaar garantie (juridische garantie):
Onder de regels van de EU heeft u altijd het recht op een minimale kosteloze garantie van 2 jaar. Deze 2-jaar garantie is uw minimale recht. Nationale regels in uw land geven u misschien extra bescherming: Echter, enige deviatie van de EU regels is altijd in het belang van de consument.
Voor meer info zie: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm
- Voordat de klant een bestelling plaatst en door gaat naar de check out moet diegene akkoord gaan met de T&C en krijgt diegene een directe link van de T&C.
Op dit moment is het niet mogelijk om een account te maken bij Barney’s Farm, dus je informatie moet bij elke bestelling worden ingevoerd.
Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice wanneer jouw informatie verkeerd is ingevoerd om ervoor te zorgen dat er geen problemen met de verzending van uw bestelling zijn.
Zorg ervoor dat u altijd het juiste land kiest voor uw bestemming. Bankbetalingen voor bestellingen met een afleveradres dat niet correspondeert met het land waarin het product moet worden afgeleverd, zullen NIET worden vergoed.