MEEST VERKOCHTE NIEUWE UITGAVEN HOGE CBD SOORTEN GEFEMINISEERDE ZADEN AUTOFLOWERING ZADEN REGULIERE ZADEN MERCHANDISE
HOME OVER BARNEYS BARNEY’S FARM OP TOER KLANTENSERVICE BEOORDELINGEN CANNABIS ZADEN COLLECTIES GEFEMINISEERDE ZADEN REGULIERE ZADEN AUTOFLOWERING ZADEN BARNEY'S MERCHANDISE

VERZENDING & RETOUR

1. Hoe ziet jullie verpakking eruit?

Bij Barney’s Farm zorgen wij ervoor dat de verzending zo veilig mogelijk is zodat jouw producten volledig intact worden geleverd.

Onze verpakking is daarom zeer eenvoudig en nergens staat vermeld welke producten in het pakketje zitten. Er is geen bestelformulier bijgevoegd voor bestemmingen binnenin de EU.
 

2. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, je ontvangt een bevestigingsemail en informatie over het vervolg van de koeriersservice zodra de producten zijn verzonden. Dit zal tracking informatie bevatten die online zichtbaar is.

Jouw bestelling volgen is snel en makkelijk, vul simpelweg je bestelling nummer en email in bij: https://www.barneysfarm.com/track 
 

3. Verzenden jullie naar mijn land?

Hoewel wij bij Barney’s Farm trots zijn op onze wereldwijde verzendservice zijn sommige landen uitgesloten door specifieke wetten. Wij kunnen geen producten verzenden binnenin: Nederland, de Verenigde Staten, Noorwegen, China, Maleisië, Azië, Australië of Canada.

Als u twijfelt kunt u onze via de email of telefonisch bereiken en zo kunnen wij kijken of wij naar jouw land producten kunnen verzenden
 

4. Wat zijn de verzendkosten?

Alle verzendkosten worden berekent tijdens het bestelproces. De verzendkosten worden gebaseerd op de waarde van uw bestelling en het land waar de producten naartoe moeten worden verzonden.

5. Verzenden jullie naar de Verenigde Staten?

Momenteel verzend Barney’s Farm naar geen enkele staat binnenin de Verenigde Staten.

6. Hoe lang duurt het voordat mijn pakketje aankomt?

Alle verzendtijden variëren gebaseerd op de eindbestemming van jouw pakketje. Een geschatte verzendtijd wordt berekend tijdens het bestelproces, en we geven je een ruwe schatting van de uiteindelijk bezorging, gebaseerd op jouw verzendregio. Een unieke tracking code zal worden verwerkt zodra je bestelling is verzonden waardoor je jouw bestelling kan volgen.

7. Kan ik mijn producten ruilen?

Alle producten kunnen geruild worden zolang deze geretourneerd worden in de originele, ongeopende verpakking.

8. Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigd raakt tijdens het verzendproces?

Het kan heel soms voorkomen dat je pakketje beschadigd raakt tijdens de verzending. Als enig deel van jouw bestelling is aangekomen waarmee u ontevreden bent, contacteer ons dan binnen een week van het accepteren van je pakketje.

We hebben een geschreven omschrijving nodig van enige schade die je pakketje heeft ondervonden, samen met een foto de schade. Hierna zullen wij je contacteren om het probleem op te lossen.
 

9. Wat gebeurt er als een deel of mijn gehele bestelling vermist raakt?

Wij verzenden al onze bestelling via een discrete, ongemarkeerde verpakking. We betalen de laagste kosten voor onze verzending terwijl we er wel voor zorgen dat de producten op een veilige en snelle manier aankomen. In het onwaarschijnlijke geval dat je jouw bestelling niet ontvangt zoals de bedoeling was, wanneer aanwezig, zijn onze tracking verzendopties inclusief verzekering van de waarde van de producten binnenin die bestelling (excl. Verzendkosten). Echter moeten we wel relevant fotografisch bewijs ontvangen voordat we je kunnen vergoeden voor 100% van de waarde van jouw producten.

10. Mijn pakketje is niet aangekomen op de geschatte datum?

Als je pakketje niet is aangekomen op de aangegeven datum, contacteer dan onze verzendservice. Let op dat je jouw verzendbevestigingsmail hebt nagekeken om te zien of er mogelijke afwijkingen zijn die de verzending van jouw pakketje kunnen beïnvloeden.

Let op: Zaterdag en Zondag worden niet gezien als werkdagen.

Als jouw pakketje vermist of beschadigd raakt, raadpleeg de ander FAQ’s op onze site. 

11. Kan ik mijn pakketje verzenden naar een P.O Box?

Om de privacy te behouden en onze verzendingen discreet te houden, verzenden wij alleen naar persoonlijke adressen. 

12. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling kan krijgen?

Het Barney’s Farm team poogt om alle bestelling te verzenden binnen 24 uur van de aankoop. Wij verpakken en verzend de bestelling van Maandag tot Vrijdag, behalve op nationale feestdagen. We houden je geïnformeerd via de email als je bestelling is verwerkt. Als je bestelling een ‘vertraagd’ status weergeeft is het mogelijk dat het probleem gerelateerd is met de beschikbaarheid van het product, of in sommige gevallen met de informatie die je hebt gegeven voor de verzending. Als je iets onverwachts voorstelt zullen we je contacteren om het probleem op te lossen.
 

13. Kan mijn bestelling naar een ander adres worden bezorgd?

We kunnen alleen de bestelling verzenden naar het adres dat wordt aangegeven tijdens de verzending. Zodra de bestelling is verzonden kunnen we het gegeven adres niet meer veranderen.

Zorg er voor dat alle details correct bij de afronding van je bestelling. Barney’s Farm wordt niet aansprakelijk gehouden voor toegevoegde verzendkosten of niet-levering.

14. Wat gebeurt er als ik mijn bezorging mis?

De postdiensten zullen meerdere keren proberen om je pakketje te bezorgen. In sommige omstandigheden zullen ze het bezorgen naar de lokale post distributiecentrum. Als het niet lukt om het pakketje binnen hun gespecificeerde tijdslimiet op te halen, word je pakketje terug gestuurd naar een van onze pakhuizen.

We zullen je contacteren in het geval dat je pakketje teruggestuurd is naar ons pakhuis.

15. Kan de douane mijn pakketje controleren?

Wij proberen ervoor te zorgen dat ons verzendproces zo discreet mogelijk is, toch is er altijd de mogelijkheid dat de Douane je bestelling controleert, ongeacht de verzendoptie. 

Hoewel het voor Barney’s Farm mogelijk is om te bezorgen naar jouw land, is het niet mogelijk om informatie te geven over de legale status van onze producten in jouw land.

Onderzoek de lokale wetten voordat je een aankoop doet aangezien Barney’s Farm niet aansprakelijk kan worden gesteld voor de inhouding van bestellingen door nationale douaneteams.

Toegang exclusief voor volwassenen! Inhoud alleen geschikt voor 18+, het betreden van Barneysfarm is gereserveerd voor mensen met een volwassen leeftijd. In Nederland ben je vanaf 18 volwassen. Bekijk eerst uw lokale wetgeving en respecteer deze! Wietzaden worden alleen verzonden onder het voorbehoud dat ze niet in strijd zijn met uw lokale wetgeving. Wees er van bewust dat wietzaden in sommige landen illegaal zijn. Barney's Farn verkoopt alleen zaden onder voorbehoud dat u ze niet mee neemt naar landen waar deze illegaal zijn. De personen die dit toch doen, zijn zelf verantwoordelijk voor hun acties, en Barneys Farm aanvaard daarom ook geen enkele verantwoordelijkheid. De Webwinkel van barneys voldoet aan de Nederlandse Wetgeving. Wietzaden worden alleen als souvenir verkocht. Of voor het verzamelen, behouden en bewaren van genetica. Algemene juridische mededeling: Het laten uitkomen van je wietzaden is in de meeste landen verboden! Controleer de lokale wetten betrekking cannabis, cannabis merchandise, en andere producten die relevant zijn voor de cannabis industrie.

Doorgaan, ik ben 18 jaar of ouderik accepteer het niet